Avatar billede rips Nybegynder
21. september 2009 - 11:51 Der er 1 kommentar

Mac OS X 10.6 Snow Leopard

Jeg er pt. bosiddende i Norge og er kommet i problemer i forhold til min Mac, hvilket betyder jeg skal formatere.

Jeg har ikke min installations cd med, da den er i DK. Jeg overvejer derfor at købe Mac OS X 10.6 Snow Leopard.

jeg vil derfor høre om jeg kan starte Macen op på denne cd http://www.eplehuset.no/produkt/1505_mac-os-x-106-snow-leopard-oppgradering.aspx
og formatere min mac med den? Eller skal jeg bruge de installationscder jeg har fået med min mac?

Hvor mange gange kan jeg installere fra denne cd? Altså formatere og installere.
Avatar billede aners Nybegynder
27. september 2009 - 15:57 #1
Det kan du godt - men jeg ville nok installere 10.5 først og dernæst opgradere til 10.6 for at undgå at bevare de "problemer" du omtaler.