Avatar billede kristian21 Praktikant
29. september 2009 - 13:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med vare i kurv

Jeg har en webshop på http://www.Rent-liv.dk . Jeg har oplevet nogle brugere der siger, at når de lægger en vare i kurven, så vises den ikke i kurven. Er der nogle af jer der oplever problemet?

I så fald hvilken browser benytter I og hvilket operativsystem.

Jeg er meget i tvivl om hvorfor det sker.

På forhånd tak.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
29. september 2009 - 14:10 #1
Min umiddelbare tanke, er at disse brugere muligvis ikke tillader cookies, og din webshop bygger på cookies..  men det er et gæt
Avatar billede j4k0b Nybegynder
29. september 2009 - 15:11 #2
Virker hos mig (Firefox 3.5 på Windows Vista)

Hvis ikke indkøbskurven bliver vist, hvad gør så?
Avatar billede kristian21 Praktikant
29. september 2009 - 15:49 #3
Tak for hurtige svar.

Den viser godt nok indkøbskurven, men der er ingen varer i kurven. Den skriver kurven er tom. Jeg tror jeg har fundet problemet, selvom jeg ikke lige kan gennemskue hvorfor det er et problem.

Jeg har sat domænet til altid at putte www foran, og det ser ud til at gøre en forskel med at den ikke glemmer indholdet. Det ser ud til det kun er ie7 umiddelbart der er problemet ikke ie8.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
29. september 2009 - 15:51 #4
Når du sætter en cookie, så er der forskel på:

domain.dk
www.domain.dk
sub.domain.dk
Avatar billede kristian21 Praktikant
30. september 2009 - 09:08 #5
Hej. Tak for hjælpen. Det ser ikke ud til der sker mere, så kom bare med et svar.

VH. Kristian
Avatar billede kristian21 Praktikant
26. juli 2010 - 11:39 #6
Ingen svar? lukkes.