Avatar billede buls Seniormester
17. oktober 2009 - 09:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Net bank

Hej med jer. Kan I hjælpe mig med dette. Når jeg prøver at lokke mig på min netbank kommer den og siger :  This page has encountered a critical error. Contact your system administrator if this problem persists  Hva´gør jeg  ???
Avatar billede fetmule Nybegynder
17. oktober 2009 - 10:14 #1
kontakter banken, hvis du i såfald du har gjort det, hvad siger de så?
Avatar billede giweo Juniormester
17. oktober 2009 - 10:19 #2
Hvilken bank ?
Avatar billede buls Seniormester
17. oktober 2009 - 11:08 #3
Jeg har snakket med banken igen og nu siger de at der er fejl  i deres system. Så jeg venter og ser hvad der sker.  Ellers tak for hjælpen.
Hilsen Buls
Avatar billede buls Seniormester
21. marts 2010 - 09:34 #4
Lukker