Avatar billede jenscarlo Juniormester
19. oktober 2009 - 13:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er Windows7 i butikkerne allerede nu?

http://www.befro.dk/shop/windows-128c1.html Ifølge dette link kan man få Windows7 nu ,selvom det ikke er frigivet endnu,hvordan kan det lade sig gøre,det skulle jo først komme den 31-10 er det fup eller fakta?Nogen der har prøvet at bestille windows hos dette firma og fået det?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2009 - 13:54 #1
nej

datoerne er 22 oktober for den engelske og 29 for den rent danske
Avatar billede osdata Nybegynder
19. oktober 2009 - 14:00 #2
Som forhandler kan man godt købe Windows 7 nu, men det må først videresælges d. 22 Oktober.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2009 - 14:05 #3
markedsføringen af windows 7 er formidabelt dårlig. hvor skal man købe og de gider ikke engang skrive i linksene om de er 32 eller 64 bit og det er jo ikke uvæsentligt.

EU blandede sig i explorer og nu er dollar kursen helt i bund

måske bliver det bedre når microsoft om kort tid åbner forretninger i danmark men de skal måske ligge i skagen og så er det også galt. syntes godt at et så ellers veldrevet firma efter alle disse år kunne gøre det lidt bedre

man har vel ikke kun chefer sidende for at intet foretage sig - alt i alt skulle det vel blive bedre og bedre.
beklager men det er en ommer de herrer.

men selvfølgelig kan jeg være lige glad for min windows 7 32 bit dk virker indtil 02.032010 klokken 01.59
Avatar billede jenscarlo Juniormester
19. oktober 2009 - 15:08 #4
Tak for svarene,ifølge hjemmesiden jeg linkede til kan man få nWindows7 iløbet af en dag ,men det er altså ikke lovligt for private brugere eller har jeg misforstået noget.Hvis jeg bestiller nu får jeg det altså først efter den 31-10,men det fremgår ikke på hjemmesiden jeg linkede til,jeg har også fundet andre sider hvoe der stå på lager men det er altså uden for reglerne,såjeg venter til efterden 31-10,det windows7 jeg kører i øjeblikket virker da også fint.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2009 - 15:54 #5
ja sådan er det bare. man kan stort set næsten love folk hvad det skal være men det sælger bare ikke.

forretningerne på internettet kunne jo godt skrive

windows 7 engeslk 32 + 64 fuld version kan bestilles men kan først forventes leveret dagen efter udgivelsen fra microsoft 22 oktober.
det samme gælder OEM versionerne

dansk windows 7 32 + 64 bit fulde version kan bestilles men kan tidligst forventes leveret dagen efter udgivelsen 29 oktober.
det samme gælder OEM versionerne
jamen hvor svært kan det være.

derfor skrev jeg at markedsføringen var under al kritik.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
19. oktober 2009 - 15:58 #6
Tja det har du nok ret i,og det bliver nok aldrig anderledes, læg et svar for point.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2009 - 16:00 #7
ok