Avatar billede dytten Nybegynder
20. oktober 2009 - 09:22 Der er 4 kommentarer

Henter netværksadresse

Måske et luksus-problem. Jeg har en trådløs netforbindelse, som virker fint. Mit 'problem' er at mit ikon nederst i højre hjørne er begyndt at vise 'henter netværksadresse' og en lille gul dims der kører. Det plejer den ikke. Der er ikke nogen problemer med forbindelsen, men vil da gerne have mit ikon tilbage til det den var :o) Håber I kan hjælpe
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 10:31 #1
If it ain't broke, don't fix it. Ved at du får tildelt en ip-adresse og det hel virker, så er der ingen grund til at pille mere i det mester.
Avatar billede dytten Nybegynder
20. oktober 2009 - 10:58 #2
næhhh undrer mig bare over at det pludselig er sådan?? Min nysgerrighed vil jo gerne vide hvorfor:-)
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 11:05 #3
Hvis du kører med dynamisk IP via DHCP, så sker det i ny og næ at du får tildelt en ny IP-adresse. Og den skal så hentes ved en DHCP-Server. Det er bare det der sker.
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 11:20 #4
det er så bare det der sker.