Avatar billede mcardle Nybegynder
22. oktober 2009 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Zippes og konverteres til exe (Windows)

Hej Eksperter.
Jeg skal have installeret en eller anden extension, eller noget der kan pakke en mappe og konvertere den til en Windows exe-fil (self extracting).

Findes der et sted, hvor jeg kan hente sådan en extension?

Det skal alt sammen gøres på en hjemmeside, så det skal kunne køre via exec() i php.

// mcardle
Avatar billede mcardle Nybegynder
03. november 2009 - 19:12 #1
Lukker
Avatar billede Syska Mester
22. december 2009 - 11:47 #2
fandt du en løsning eller gav du op ?
Avatar billede mcardle Nybegynder
22. december 2009 - 17:34 #3
Jeg fandt desværre ingen løsning. Jeg pakker den kun, vha. PHP nu og forcer en download.

//mcardle