Avatar billede skolestofdk Nybegynder
25. oktober 2009 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvad synes i ? Flash hjemmeside. Ballerup Pokerklub Poker

Hej alle sammen

Vil høre jeres feedback på en hjemmeside jeg har lavet til Ballerup Pokerklub

http://www.bpoker.dk

Venligst
Neno
26. oktober 2009 - 21:28 #1
Du fik intet svar.  Tror du det kan skyldes at du allerede har en raekke af spoergsmaal hvor du har lovet store points men som du aldrig har afsluttet?
Avatar billede -flow- Nybegynder
29. oktober 2009 - 20:58 #2
Kan godt lide siden, men måske burde baggrundbilledet strækkes, istedet for at være sat til repeat... Ser ikk så godt ud hvis man kører høj opløsning
Avatar billede sirene52 Praktikant
05. november 2009 - 22:40 #3
Måske er der en i klubben, der kunne læse korrektur for jer? Der er lidt for mange fejl i det danske sprog. F.eks. hedder det varm mad og ikke varmt mad.
:-)
Avatar billede mikaelch Novice
20. november 2009 - 09:28 #4
Jeg ville lave en menu der gav en hurtigt oversigt på siden ,
i stedet  for pup op vindue på nyhed siden ville jeg lave en rigtige side der gav bedre overblik over nyhederne , denne side ville også lettere kunne findes på søgemaskinerne

Flash er nærmest umuligt at optimere mod søgemaskinerne så vidste du vil findes på google søgemaskine  må du nøjes med at lave grafik i flash og alm. teksten  skal du ligge i html
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. februar 2010 - 02:05 #5
Dit baggrundsbillede er kæmpe stort (og ikke i flash), hvilket giver en langsom hentning af siden.

Hvorfor lave siden i flash, når du reelt ikke benytter flash'es muligheder? Baggrundsbilledt er ikke i flash, og billederne lille fade og kortene som ikke har nogen reel betydning er altså ikke nok til, at legitimere brug af flash i stedet for html og eventuelt lidt javascript.

Dine billeder burde forøvrigt have top z-index i stedet for kortene i  toppen.

Siden er meget kantet, hvilket kan undre, når netop flash giver mulighed for lidt mere bløde linjer.

En preloader?