Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. november 2009 - 23:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

INVESTOR SØGES EL PARTNER

Hej jeg er meget snart færdig med min ONLINE MAD BESTILLING side som jeg har været igang med over et år, jeg har udviklet alt som just-eat og ennda meget mere brugervenlig og i øjenfaldende... Som i ved kører man systemmet enten over Fax hos restauranter eller På Pos Terminaler, jeg  har brug for en partner der det har kostet mig en del det her projekt så jeg kan lette åndet før jeg går igang med markedsføring.
En pos terminal koster ca 150 pund, så det skal være en som kan ligge penge ud.

Jeg vil køre disse katagorier på siden.
Amerkiansk Køkken, Italiensk Køkken,Tyrkisk Køkken,Fransk Køkken,Kinesisk Køkken,Thai Køkken,Pizzeria,sushi,Bageri,Supermarked(Fødevarer),Desserter fra aftalte Tyrkiske Delight producenter, Cafe,Dominos,Burger king.

Så der bliver alt og vælge nu skal jeg bare have en som vil give den gas med mig, Hvad vi tjener ind splejser vi, just-eat tager 12 procent fra alle bestillinger som ryger gennem dem, jeg vil tage 5 procent til at starte med og regner med at tage hånd om alle pizzaer der jeg selv er Tyrker og har godt kendskab til de fleste. Skriv en pm til mig vis du er intresseret jeg er 23 år gammel og ot programmør studerende.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. november 2009 - 23:38 #1
it programmør
Avatar billede Vandreren Novice
08. november 2009 - 00:06 #2
Hvad er der blevet af alle de andre projekter?

en kæmpe Computer Butik
"vi er 4 venner som skal til at åbne en kæmpe Computer Butik [...], vi ved ikke hvor vi skal købe computer delene til billige priser altså til indkøbs priser for firmaer..."
http://www.eksperten.dk/spm/885811

IT-BOSS.DK
"selvfølig er den ikke meget værd når jeg ikke har noget på den,.. Men jeg bygger den op ... Mente mere er det et godt navn indenfor It branchen"
http://www.eksperten.dk/spm/888558

verdens billigste software udvikler it medarbejder
"800 KRONER OGSÅ ØDELÆGGER VI DANSK WEB MARKED !! PEngene er ikke sagen !! Sagen er at ødelægge markedet! og derefter være den eneste tilbage! Tro mig vi gør det:-) og i bliver chokeret:-)"
http://www.eksperten.dk/spm/888961

Hvad skal man for at blive domain Byder
"det er mere fordi jeg kan hurtig overtage anden etnisk menneskers domain udbydelse her i Danmark har god netværk.."
http://www.eksperten.dk/spm/889196

PS. Der er over 10 stavefejl, og talrige grammatiske fejl, i din tekst om en "ONLINE MAD BESTILLING side".
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. november 2009 - 00:13 #3
Computer butikken er åbnet på den nye hundige stor center:-) du er velkommen til at få gode rabatter .

Med hensyn it-boss er den blevet anulleret lige pt pga tidsmangel..

Domain udbyder projektet er gået igang i Tyrkisk marked
www.isimtescil.com vi gået godt igang på markedet

Ja også laver vi hjemmeside for 800 kroner vis du er intresseret??

Ellers andet du vil vide ?

Med hensyn til stavning har jeg en som fuldføre den korrekte stavning for mig på de hjemmesider jeg udvikler:-) der jeg ikke er født i dk.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. november 2009 - 00:15 #4
Nå ups kan ligeså godt dige dig adressen så du kan bestille om 4 uger

www.MAD-KURVEN.DK
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. november 2009 - 00:15 #5
dige=sige
Avatar billede webintegrator Nybegynder
09. november 2009 - 11:23 #6
Partner aftale indgået til dags dato kl 10:00 efter møde på cafe .!
Avatar billede Warjuba Nybegynder
07. december 2009 - 17:46 #7
Hvad hedder jeres computer butik evt. hjemmeside??