Avatar billede skwat Praktikant
04. december 2009 - 11:49 Der er 2 kommentarer

VS.net 2005 debugger virker ikke

Hej Eksperter#,

Jeg bruger Visual Studio .NET 2005 - laver nogle småting i ASP.NET !

Men af en eller anden grund spiller det ikke helt.

1. Når jeg trykker F5 for at starte mit projekt starter kan jeg se den grønne play knap bliver grå i et øjeblik - hvorefter den bliver grøn igen. Min browser starter fint op og viser min side, men debuggeren er ikke attached.

2. Hvis jeg lukker den browser ændre noget og trykker F5 igen så starter browseren på den gamle version af siden. For at se ændringerne bliver jeg nød til at højreklikke i solution explore og vælge rebuild.

Nogen der har det lim der skal til få det op virke?
Avatar billede windcape Praktikant
06. december 2009 - 07:14 #1
Sandsyneligvis kører du din ASP.NET løsning som et non-debug build? Check din Web.config
Avatar billede skwat Praktikant
06. december 2009 - 23:32 #2
Gid det var så simpelt :-) - no luck.