Avatar billede svindler Nybegynder
17. juli 2001 - 09:49 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Cisco User Group Denmark

Hvis I er interesserede i at deltage i en Cisco brugergruppe, så kig på nedenstående:
http://clubs.yahoo.com/clubs/ciscousergroupdenmark

Hvis nogen har kendskab til en eksisterende brugergruppe, så sig endelig til. Så får den her kniven.

I er meget velkomne til at sende linket videre til folk udenfor eksperten, som I tror kunne være interesserede i emnet.

Pointene er til deling mellem de fire første, der melder sig til og laver en fornuftig/relevant præsentation af sig selv. Det kan være, at der dukker flere point op, hvis der kommer et par fornuftige diskussioner igang.

For en god ordens skyld: Der er ingen specielt god grund til, at det ligger på Yahoos club sider, andet end at jeg ikke vil stå for administrationen af en server til dette formål.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juli 2001 - 09:58 #1
Hmmm... jeg prøver nu at melde mig til. Jeg arbejder professionelt med Cisco produkter, og savner lidt bagland ;)
Avatar billede svindler Nybegynder
17. juli 2001 - 16:58 #2
Jeg sidder i en seksmands-gruppe, hvoraf tre er CCNA.
Jeg overvejer kraftigt at gå i gang med CCNP, men der er sgu meget at læse og store dele af pensum anvendes ikke i vores net, så det er noget med at sætte sig ned i lab\'et og lege. Hvornår skal man så lige få tid til det?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juli 2001 - 18:26 #3
Jeg har altid fravalgt certificeringer.

Jeg tog en gang en CNE (Certified Novell Engineer). Jeg var igennem et kæmpe pensum, men fin kun brugt max. 10% i den virkelige verden.

Jeg mener simpelt hen det er spild af tid. Derfor tager jeg idag kun de kurser jeg har brug for.

Selvfølgelig er certificeringer da meget værd i jobsøgningsøjemed. Men rent praktisk er de uden ret meget værdi.

Desuden går jeg i høj grad ind for princippet \"learning by doing\" :)

NanoQ
Avatar billede svindler Nybegynder
30. juli 2001 - 14:03 #4
Hmm, det ser ikke ud til at være noget der rigtigt rykker.
Jeg lader spørgsmålet stå åbent august måned med.
Avatar billede bjd Nybegynder
31. juli 2001 - 19:55 #5
Jeg bryder mig desværre ikke lige så meget om den slags \'diskussions-gruppe\'. Jeg foretrækker noget der ikke er web-baseret, f.eks. emails.
Ellers ville jeg måske være interesseret.
Derudover har jeg alligevel kun erfaring med nogle få produkter, så min viden er ikke ret stor på det område.
Avatar billede svindler Nybegynder
31. juli 2001 - 22:36 #6
bjd, du kan sætte det op, så du modtager alle indlæg som mails. Jeg er godt klar over, at det ikke er ligesom en listserver, men det lugter da lidt derhenad.

Foreløbig gælder det bare om at få lidt folk ind. Så kan vi jo altid tage en vurdering om formatet skal lægges om.

Jeg synes det vil være trist, hvis det kun er formatet, der afholder dig eller andre fra at deltage.

Mht den begrænsede erfaring, kan det jo være, at andre mangler viden om netop de produkter du kender. Selv hvis du ikke har meget erfaring at øse ud af, skal du være velkommen.
Personligt har jeg ofte fået stort udbytte af at forklare et koncept, så det kunne forstås af en begynder. Det plejer at være en glimrende anledning til at få sat sig ind detaljerne omkring et koncept.
Avatar billede bjd Nybegynder
31. juli 2001 - 22:42 #7
Svindler: Tjaa..jeg er vist nem at lokke... :o)
Der kommer et indlæg fra mig også.
Avatar billede svindler Nybegynder
04. september 2001 - 10:24 #8
Det er jo ikke fordi det ligefrem er væltet ind med tilmeldinger.
I må gerne propagandere lidt for gruppen, hvis I kender nogen, der kunne have interesse. Ellers ser idéen lidt død ud.
Prøv evt at lave lidt indlæg, hvis der er noget, I vil diskutere med folk, der arbejder med større netværk.