Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. januar 2010 - 14:58 Der er 1 løsning

Problemer med "splitscreen"-fejl

Jeg har installeret Windows 7 via Boot Camp på min iMac 27", som kører med et ATI 4670 grafikkort og en 2560x1440 opløsning.

Problemet er, at når jeg har kørt programmer i fuldskærm (så som Counter-Strike Source, Call of Duty: Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2), så vil den i de fleste tilfælde splitte skærmen op ved en vandret linje i midten, som er ca. lige så tyk som proceslinjen, og som indeholder en masse lodrette streger. Denne linje ligger vist omkring 800 pixels fra toppen af skærmen.

Når jeg tager et screenshot af det, så får den ikke fejlen med, så jeg tog et billede af det med et kamera:
http://img40.imageshack.us/img40/5976/fotojpgk.jpg

Nogen der har nogen ideer til, hvad jeg kan gøre?

Jeg har prøvet at reinstallere drivere, men det har ikke hjulpet.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. september 2010 - 13:01 #1
Lukker her. Eneste der lykkedes var at vælge en tidligere driver, hvilket så har givet nogle problemer med de sidste farver, men det er umiddelbart den mest optimale løsning, jeg har fundet.