Avatar billede christinam Nybegynder
20. februar 2010 - 12:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billed søgning på google - der kommer ingen billeder frem??

Når jeg søger i google og vælger billeder så kommer der ingen frem. Hvis jeg laver en almindelig net søgning kommer der også få eksempler på billed søgning frem, når jeg så trykker på linket for at komme videre til kun billed søgning kommer der heller ikke her nogen frem.

Nogen der kan hjælpe?
20. februar 2010 - 12:22 #1
... eksempelvis med liiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilken Browser ? Version ?
Sikkerhedsprogram ?

Er det kommet 'pludseligt' ?

---

PS: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/christinam (Dem der ikke er grønne) - bør du lige følge op på ...
Avatar billede christinam Nybegynder
20. februar 2010 - 12:30 #2
Selvfølgelig.

Det er en helt ny netbook med Windows 7 starter, Firefox 3.6, AVG Free 9.

Derudover er der pre-installeret nogle programmer fra ASUS (Eee-pc mv), som jeg ikke helt ved hvad gør.

Der er i og for sig ikke kommet pludseligt, da den er helt ny og det derfor aldrig har virket.
20. februar 2010 - 12:40 #3
... prøv lige med IE ?
Avatar billede christinam Nybegynder
25. april 2010 - 17:23 #4
Lukker