Avatar billede horsmark Nybegynder
26. februar 2010 - 07:28 Der er 4 kommentarer

Amio.dk

Hej alle

Hvad siger i til konceptet på følgende:
http://www.amio.dk

Alt feedback tages imod med kyshånd

Mvh
Jesper
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2010 - 08:13 #1
du har 2 spørgsmål om det samme - luk det ene
Avatar billede fxj Juniormester
26. februar 2010 - 08:38 #2
Jeg har følgende:
- fedt at se en dansk udgave af Etsy. Det har jeg savnet
- kan godt lide det enkle lyse layout. Skrifttyper er også OK
- FAQ ville jeg dele op i flere sider. Syntes personligt man skal scrolle for meget for at læse hele siden
- listen med links til kunstere syntes jeg ikke hører hjemme på siden. Desuden har flere af dem der linkes til selv en webshop. Da der ikke er en regel med at det man sælger ikke må sættes til salg i ens egen webshop forsvinder ideen med at det man køber på amio.dk er unikt.
- så vidt jeg kan se mangler der en funktion som kan sætte butikken på "hold". F.eks. hvis man ikke har flere ting at sælge eller hvis man er bortrejst
- jeg mener det burde være et krav, at llae priser er incl. moms. Ligenu ser det ud som om det er valgfri
- det ville være smart hvis de produktbilleder der er på forsiden blev vist i stor udgave, hvis man klikkede på dem
- hvad med noget kode man kunne indsætte i sin egen weblog/hjemmeside og som viser udvalg af de ting man har til salg på amio.dk
Avatar billede mikaelch Novice
26. februar 2010 - 19:51 #3
lidt mere tekst forside hjælper søgemaskinerne
flere undersider
hvor er vis nogle af indlægge , oploade evt wordpress blog , desuden kan folk abonner på denne rss eller feed , vis de downloader dennrss eller feed
Avatar billede louisek Mester
26. februar 2010 - 22:56 #4
jeg mangler rigtigt meget en søgefunktion på forsiden