Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2010 - 23:36 Der er 1 kommentar

Hjælp til logo på hjemmeside.

Hej Eksperter.

Jeg står og skal have designet et logo til min hjemmeside, men da jeg ikke selv er nogen haj til dette, håber jeg at der er en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig.

Jeg har baggrundsfarve og tekstfarve liggende og det skal minde lidt om det her: http://www.sasligaen.1go.dk/banner.png
Dog med en helt anden skrifttype og et andet billede.

Er det noget for dig, så kontakt mig på msn: Laursen87@gmail.com

På forhånd mange tak.

Mvh. Jesper
Avatar billede hoeks Nybegynder
05. marts 2010 - 07:37 #1
Hent en trail af photoshop og gå igang. Det burde ikke tage lang tid at lave sådan et banner. Heller ikke selvom du ikke er nogen haj til det.