Avatar billede supervejle Nybegynder
01. april 2010 - 09:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til online kalender og booking system

Da jeg vil indsætte en applikation til online tilmelding og visning af online kalender på min hjemmeside, har jeg ledt efter noget gratis software.

Da eksperten.dk gælder om at hjælpe hinanden, vil jeg gerne videregive et site: www.supersaas.dk , som er super let at sætte op og bruge.

I løbet af få minutter får man et link, så det online booking system kan testes før man enten indsætter det nye link i en email til vennerne eller på hjemmesiden.

For private personer er det gratis, og så vidt jeg kan se, så er der ingen begrænsninger mht, hvor længe man vil bruge systemet.

Har I gode erfaringer med Supersaas eller et andet booking system?

Mvh

Rudi
Avatar billede The_Buzz Novice
03. april 2010 - 22:34 #1
Linket virker ikke?
Avatar billede supervejle Nybegynder
04. april 2010 - 14:30 #2
Du har ret.

I går aftes virkede linket ikke. Ej heller her til morgen, men det gør det nu, så kan du roligt prøve.

Mvh

Rudi
Avatar billede para7 Nybegynder
15. april 2010 - 14:47 #3
Det ser da godt ud. Men kan ikke finde noget nævnt om SMS funktion eller evt. kortbetaling.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. april 2010 - 15:18 #4
Googlede at SMS og betaling forklares her:
http://www.supersaas.dk/info/news
Avatar billede supervejle Nybegynder
24. oktober 2010 - 15:40 #5
Dette er en gammel tråd, som jeg lukker nu.