Avatar billede intenz Novice
01. april 2010 - 16:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simpel WYSIWYG editor?

Nu når vi har alle de 'koder' man kan bruge til formattering af ens indlæg. Var det så ikke en ide at lave et par knapper til at sætte dem ind 'dynamisk' man skriver indlæggene?

Mange indlæg, især i programmeringskategorierne kunne blive meget mere brugbare/overskuelige hvis flere bruger brugte de 'koder' til formattering.

Som det er nu er det kun de erfarne brugere der kender/husker dem. Det kunne godt gøres mere brugervenligt, da funktionaliteten jo er det alligevel.

I kan evt. oprette et spørgsmål i javascript kategorien hvis i har brugt for hjælp til det ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2010 - 20:45 #1
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.

Det kan være grunden til manglende kommentarer :)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. april 2010 - 22:43 #2
john-stigers: Har du læst hans post? Det er jo netop et forslag.

Og jeg er i øvrigt enig i forslaget.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. april 2010 - 02:59 #3
+1
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2010 - 14:03 #4
Forkert spørgsmål!

Og jeg er enig i forslaget.
Avatar billede intenz Novice
03. april 2010 - 14:38 #5
Ja, overskriften har vist en dobbelt-betydning :)
Avatar billede intenz Novice
11. maj 2010 - 23:26 #6
Nå, jeg lukker igen.

Hvor ville det være rart med noget 'officiel' feedback når man har brugt tid på at lave et indlæg til forbedring! :/
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2010 - 19:47 #7
Jeg syntes nok forslaget lød bekendt...
http://www.eksperten.dk/spm/864371