Avatar billede Miezip Nybegynder
03. april 2010 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvor kan jeg "lære" noget

har lyst til og lære en masse om IT osv. har søgt meget på nettet, efter guides og video om computer og lign. bare for at vide en masse. og selvom tingene nok ikke har ændret sig så meget, efter hvordan det virker, så vil jeg nu gerne læse nogle up to date guides, alle dem jeg er faldet over er lavet før 2000, og det er jeg lidt træt af.

Søger en masse links, til sider og / eller videoer hvor jeg kan lære noget.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2010 - 22:52 #1
Det er jo meget svært at linke til nogle guides til "IT" hvis du ikke har noget specielt du vil vide mere. Hvad er du interesseret i at lære?
Avatar billede besle Nybegynder
03. april 2010 - 23:34 #2
Hvis det er Hardware og sådan lidt specifikt, er det næsten bedre at skrive/tale med nogen folk om det face2face/chat.
Avatar billede kimtheman Novice
03. april 2010 - 23:49 #3
Det første du kan lære er at bruge google til at finde det du vil finde....Når du har lært det er du godt på vej.
Avatar billede Miezip Nybegynder
04. april 2010 - 16:41 #4
1# vil faktisk bare gerne lære lidt af det hele, hardvare, software, fejlfinding osv.

3# kan sagtens finde noget på google,  på kun nogle gamle ting
Avatar billede kimtheman Novice
04. april 2010 - 22:57 #5
Tja så har du ikke lært nok endnu hvis du ikke kan finde noget...Så søg du bare videre.
Avatar billede Miezip Nybegynder
18. april 2010 - 13:46 #6
....
Avatar billede mrbs Nybegynder
18. april 2010 - 15:45 #7
http://www.ug.dk

Hvis du har tid nok, er der masser af uddannelser på alle niveauer!