Avatar billede brynjesmeden Praktikant
20. april 2010 - 16:13 Der er 3 kommentarer

Streaming af film uden tekst

Hej med jer , jeg har købt en nas som virker hel perfekt , jeg har lagt mine film , musik og billeder ned på den og det virker sådan set MEGET godt , jeg kan se film via min ps3 og min WD live men meningen er at jeg skal kunne streame mine film fra serveren når jeg er i mit sommerhus og der virker det sådan set også  MEN  jeg kan kun streame en vob fil ad gangen og der er ingen tekst med, er der nogen der ved hvad jeg gør forkert
VH RP
Avatar billede Kasniedk Nybegynder
20. april 2010 - 17:59 #1
Hej Brynje..

Jeg ved ikke hvordan WD Live virker, men hvad har du stående i dit sommerhus? Du skal nok have fat i enten Vobsub eller Handbrake og begge er gratis.. Vobsub ligger undertekster på..

http://www.afterdawn.com/software/audio_video/subtitle_tools/vobsub.cfm
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
20. april 2010 - 19:01 #2
Det er meningen at jeg skal bruge min bærbar til at streame film
Jeg kigger lige på det link du skriver , om det er noget jeg kan bruge
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
20. april 2010 - 19:32 #3
Måske skal jeg lige siga at jeg kan downloade filmen fra serveren til min bærbare og afspille den via min WD live jeg har i sommerhuset, det kan jeg selfølgelig bare gøre men det tager tid at dw og derefter udpakke derfor ville jeg gerne streame , det program du linker kan jeg ikke rigtig gennemskue