Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
26. april 2010 - 11:40 Der er 1 løsning

flytning af WoW char

Hey. Jeg ved godt at dette måske ikke er den rigtige kategori. Jeg bestemte mig for at flytte min level 80 over til en anden server. Søgninger på google har vist mig at der er stor forskel på hvor lang tid det har taget med overførelsen. Nogle skriver at det har tager flere dage og nogle en månede. Men største delen af dem jeg har læst, har kun ventet 5-30 minuter.

Mit spørgesmål er: Hvor kan jeg se hvor lang tid, der tilbage. Og er der nogle gange hvor det ikke har virket?
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
23. august 2010 - 12:45 #1
<svar>