Avatar billede Slettet bruger
29. april 2010 - 22:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Legend eller Desire ?

Legend er tæskelækker, men Desire's skærm er større...
De koster (næsten) det samme, men i reklamen er det fremhævet at man på Desire kan benytte to fingre på skærmen, det står der ikke noget om for Legend... ?

Jeg hælder mest til Legend, men vil jo ikke gå glip af noget : )
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. april 2010 - 23:38 #1
Får min Desire i morgen. Jeg var også lidt i tvivl, da jeg syndes Legends design var bedre. Desires vandt på bedre skærmopløsning og større intern hukommelse.
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. april 2010 - 23:41 #2
Hov, og ikke at forglemme den 1 GhZ store processor der er i Desire mod 600 MhZ i Legend.
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 00:16 #3
Rigtigt gode argumenter : )

Hvor købte du den (og hvilket abonnement) - det er jo lidt af en jungle...

(10 kr/MB - der burde være en lov...)

Jeg overvejer at købe den kontant i El-Giganten, og så et Flex-abonnement (+1GB/mnd) hos Telia.
- Af én eller anden grund vil de ikke sælge den med Flex direkte ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. april 2010 - 00:50 #4
Bor i Sverige, så det kan du ikke rigtigt bruge til noget. Men her har telenor ubegrænset surf for 199 kr, kan se at der er en begrænsning på 1 GB hos telenor i DK.
Avatar billede dmcn Praktikant
30. april 2010 - 13:28 #5
Jeg havde samme overvejelser som dig, og jeg endte med Desire. Jeg synes ikke den er for stor, og opløsning, hukommelse og CPU vægtede jeg højere end størrelse og design.

Jeg købte min til fuld pris hos Telenor og har beholdt mit 3Simple-abonnement med en Surf-pakke, så jeg kan surfe frit for max 199,- pr måned.
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 14:35 #6
Jeg er overbevist: Desire it is.

Så nu skal jeg bare vente på at de får produceret nogle flere, udsolgt overalt : (

Smid et svar, begge to, hvis i vil med til point-festen : )
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 15:30 #7
Arh sheiße, nåede det ikke:
http://www.engadget.com/2010/04/19/droid-incredible-review/

8 MP Kamera + 8 GB intern memory. Og mere ventetid, suk.
Avatar billede dmcn Praktikant
02. maj 2010 - 13:52 #8
Med mindre du specifikt har brug for det bedre kamera, ser jeg ingen grund til at vente på Incredible. Specifikationsmæssigt er alt andet det samme, og ifølge testen kan den indbyggede hukommelse ikke bruges specielt praktisk. :)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 14:32 #9
"Touch-responsen" på skærmen er også forbedret..

Men sådan ER det jo: Der er ALTID en endnu federe model på vej.
Ergo: Jo længere man venter, jo bedre.
- Bortset fra at man så ALDRIG får nogen!
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. maj 2010 - 22:46 #10
Har nu haft min Desire en weekend, og hold kæft hvor er jeg tilfreds. Den kører bare derudaf. Hvis jeg skal sætte et minus på den, så er det at der ikke kan køres skype på den. Der blev jeg lidt overrasket.
Avatar billede dmcn Praktikant
02. maj 2010 - 23:27 #11
T4NK3R:
Jeg har ikke oplevet problemer med touch-responsen på noget tidspunkt. Det er muligt den er bedre på Incredible, men den er absolut brugbar på Desire.
Og ja, man kan altid vente på en bedre version. Jeg er glad for jeg ikke ventede længere. :)

michael_stim:
Det ser ud til, at det kan løses: http://www.shapeservices.com/en/products/details.php?product=skype&platform=android
:)
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2010 - 07:17 #12
#11

Der er flere. Jeg installerede fring, men det bliver ikke det samme, når det ikke er den ægte vare. Ved at det nogle gange bliver bedre, men desværre ikke denne gang.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. maj 2010 - 14:12 #13
Opdatering. Fring kan ikke anbefales. Gik ekstremt lang tid før den fandt skype kontakter. Og når nogen gik online, blev det ikke registreret i fring, før efter mange minutter. Nimbuzz fungerer bedre.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2010 - 11:31 #14
Lukketid.

Michael, lægger du et svar også, så jeg kan dele point'ene mellem dig og "dmcn" ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. maj 2010 - 11:46 #15
Samler ikke, ellers tak.