Avatar billede Wrigleys Nybegynder
03. maj 2010 - 21:57 Der er 11 kommentarer

Dansk tv live stream

Hej

Jeg har sådan et smart panel hvor man kan styre en masse ting i sit hus
på det panel er der mulighed for at høre web radio og se web tv

web radioen virker.. det var ikke noget problem og få gemt alle kanalerne som pls, m3u eller asx

problemet er de dansk tv kanaler

er der nogle der kan hjælpe med det?
der har jeg ikke mulighed for at sige save target
Avatar billede kimtheman Novice
03. maj 2010 - 22:03 #1
Øhh hvad er det lige for et panel du snakker om?
Avatar billede Wrigleys Nybegynder
04. maj 2010 - 07:28 #2
Det er et panel der styre knx.. en slags computer..
jeg kan sagtens gemme udenlandske kaneler som en playliste her på nettet men ikke de danske
Avatar billede kimtheman Novice
04. maj 2010 - 18:47 #3
Panelet er det et program til computeren? Og i så fald hvad hedder programmet.
Avatar billede Wrigleys Nybegynder
04. maj 2010 - 19:42 #4
nej panelet har media player den bruger jeg også til web radioen jeg skal bare på nettet og finde den kanal jeg vil møre og så gemme den som en playliste så kan jeg åbne den i medie playeren på panelet men dr har lukket for at man kan gemme tv som playliste
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 01:04 #5
Du kan ikke lave egen playlist eller lign. udefra dette her:

http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm
Avatar billede Wrigleys Nybegynder
05. maj 2010 - 07:12 #6
nej det ved jeg godt men her feks http://www.listenlive.eu/denmark.html det er så radio kanaler hvis du der højre klikker på feks 32 får du en play liste man bruger i mediaplayer so asx format og det var det man kunne får noget tid siden på dr tv kanaler som de så har stoppet spørgsmålet er så om man kan finde den playlister som højsansynlig stadig er der et sted måske på computeren
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 11:16 #7
Kan du ikke åbne en af de gamle tv play lister med Notesblok og så bare skifte link adressen ud?
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 11:17 #8
Nej kan man nok ikke når det er rtsp filer.
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 11:32 #9
Hvad med denne her der beskriver hvordan du laver playlist med vlc (Kan gemmes som m3u, og findes under overskrift "OPBYGNING AF EN SPILLELISTE MED FLERE KANALER")

http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=89
Avatar billede Wrigleys Nybegynder
08. maj 2010 - 13:34 #10
Tak for rådet det hjalp *S*
Avatar billede kimtheman Novice
08. maj 2010 - 23:14 #11
juhuu så får jeg sikkert point.