Avatar billede zTopperz Nybegynder
07. maj 2010 - 14:06 Der er 4 kommentarer

Min hjemmeside sender mails som spam?

Jeg har en MyBB baseret forum..
Og når folk opretter sig en bruger for de en aktiverings mail.
Problemet er at den kommer til at ligge i spam..

Nogen der ved hvad man kan gøre ved dette?
Hvis man kan gøre noget..
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2010 - 14:21 #1
det kan der være rigtig mange forklaringer på. Har du ikke et script som sender mailen? Vil du ikke sætte det ind her - sådan at man kan finde problemet...

\Dan
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2010 - 14:22 #2
du skal omformulere teksten i den tilsendte mail, og primært undlade (små) billeder i mails.
Og nogle spam-filtre kører jo op mod databaser over spam-sendere - hvis du ved, at du er kommet til at stå hos fx SpamFighter, så kontakt dem, og få din adresse fjernet.
Avatar billede zTopperz Nybegynder
07. maj 2010 - 14:26 #3
Okay, tak, jeg vil tjekke dette ud ;)
Avatar billede zTopperz Nybegynder
10. maj 2010 - 07:26 #4
Hvem vil have points?