Avatar billede hanne-dk Nybegynder
19. maj 2010 - 23:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Joomla fejl ved upload

Hejsa
Jeg får denne fejl når jeg forsøger at uploade en template til joomla 1.5 på surftown webhotel

JFTP::write: Bad response
Unable to write entry
Kan ikke finde installationspakke

Hvad skyldes denne fejl?
Jeg har sat rettigheder på alle mapper til 777

Jeg har ingen problemer med at installere designet i en anden joomla installation jeg har ved en anden hoteludbyder.
Avatar billede smeier Nybegynder
20. maj 2010 - 09:46 #1
Det ku være en fejl med joomla ftp-adgangen.
prøv at dobbelttjekke dine ftp oplysninger(har selv oplevet det på surftown fordi jeg havde forkert ftp_root eller ftp_host) i configuration.php.

Alternativt kunne du prøve at deaktivere ftpadgangen i joomla og se om det hjælper.
Avatar billede hoeks Nybegynder
20. maj 2010 - 11:55 #2
Jeg er ret sikker på, at det skyldes at du er placeret på en server, der har safe-mode slået til. Udpak din template fil og upload den manuelt via ftp til mappen "templates".
Avatar billede hanne-dk Nybegynder
20. maj 2010 - 23:03 #3
:-)
Hoeks -> præcis hvad der skulle til :-)

100000 tak for hjælpen, svar venligst
Avatar billede hoeks Nybegynder
21. maj 2010 - 12:22 #4
Det var så lidt.

God weekend.