Avatar billede xing Novice
26. maj 2010 - 23:15 Der er 2 kommentarer

Last

Hvordan bruger man last i MSSQL

Min kode er her

select hold as Hold, count(hold) as Omgange, max(tid) as Tid, Last(omgangstid) as Omgangstid from natlob1 group by hold order by Omgange DESC, max(tid)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2010 - 01:35 #1
LAST er en Access ting der så vidt jeg ved ikke findes i SQLServer.

Bedste bud:

select hold as Hold, count(hold) as Omgange, max(tid) as Tid, (SELECT TOP 1 omgangstid FROM natlob1 ORDER BY etellerandet DESC) as Omgangstid from natlob1 group by hold order by Omgange DESC, max(tid)
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2010 - 03:54 #2
xing?