Avatar billede daxiez Nybegynder
03. juni 2010 - 22:24 Der er 1 kommentar

Redirect til anden side

Jeg bruger asp.net login controls på mit site. Jeg vil gerne kunne tjekke på om folk logger auto matisk ind via. "Remember me" fluebenet og hvis de gør det redirecte dem til en anden side end hvis de bare logger manuelt ind. kan det lade sig gøre ?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
12. juni 2010 - 00:53 #1
Hejsa daxiez :) Altså der burde teoretisk være en mulighed ville være at du tjekker hans Cookies om der er en med hans userID i, og om den havde en expire date som er > den du har pt... Men kan virkelig ik se hvor du vil hen med sådanne funktion?