Avatar billede rammy Nybegynder
07. juni 2010 - 10:34 Der er 1 løsning

PJ-TX300 fejl på HDMI-port.

Nu laver min elskede Hitachi PJ-TX300 projektor balladede og jeg frygter at HDMI-porten af brændt af. Når jeg starter den op siger den " No input on HDMI detected ". Jeg har nu prøvet med diverse enheder ( DVD, BLU-ray, PC og Laptop ) og jeg har også prøvet med diverse HDMI kabler men samme fejl. De andre porte virker som de skal. Nogle der har et bud på en løsning eller kender til et sted der måske kan hjælpe mig?
Avatar billede rammy Nybegynder
09. juni 2010 - 16:02 #1
Well, gode nyheder! Fik fiflet lidt med component porten og det var et indstillings problem ( komplet nOOb ) der gjorde at jeg ikke kunne få HD gennem porten fra BLU-ray. Så altså stadig ingen HDMI men component virker fint :clap:

PS: Pris på rep. af HDMI port koster omkring 6000 til 7000 kr. +moms...