Avatar billede mr-bob Nybegynder
08. juni 2010 - 13:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Online webshop?

Jeg skal bruge en webshop løsning. Jeg har selv hosting men leder efter et sted hvor jeg nemt kan få oprettet et webshop, mulighvis hvis det kan hænge sammen så leder jeg efter et sted hvor jeg online kan lave/ændre hjemmeside og webshop. Kodeordet er at det skal være så let som muligt for mig at hitte ud af at have en simpel hjemmesideshop kørende hvor jeg selv kan ændre tingene på siden uden at skulle have fat i webfirma hver der skal ændres et komma. Der skal kunne betales med dankort/visa.
Og så til den klassiske "skal heller ikke koste en milliard kroner". Et månedligt gebyr på 500 kr gør mig intet men jeg har ikke kapitalen til at købe en custom hjemmeside til 50.000.

Selve webshoppen skal maks indeholde 100 produkter, så det er ikke noget med oprettelse af 2000 varegrupper og deslige.

Men det skal være simpelt for mig og for kunden.

Er der nogen der kender en løsning der mulighvis lyder til at passe til mig?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
08. juni 2010 - 13:49 #1
Prøv at evt at kigge på http://www.gominisite.dk/ , de har en erhvervsløsning som koster 3000 om året. Der er en simpel shop med
Avatar billede steent Nybegynder
09. juni 2010 - 10:46 #2
Skriv en mail til steen@megasystem.dk

Oprettelse 2999,-
Pr. måned 399,-

Indeholder bl.a. mulighed for online betaling med kreditkort, uendelig antal varegrupper/varer, nyhedsmail, mulighed for eget design, vareguides o.s.v.
Avatar billede Memo-Consult Nybegynder
03. juli 2010 - 22:24 #3
Goldenplanet kan også anbefales. Fra 249 kr om måneden - Ingen oprettelses-gebyr.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. september 2010 - 08:28 #4
takker for svar, hvis i lige smider et svar så smider jeg point.
Avatar billede Memo-Consult Nybegynder
02. september 2010 - 10:10 #5
Nu ved jeg ikke hvem af os som skulle svare, men nu gør jeg det :)