Avatar billede Peter_Friedberg Nybegynder
09. juni 2010 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har du et forslag til et unikt domæne som er nemt at huske inden for coaching?

Jeg starter en lillecoaching virksomhed inden for life og business coaching og har brug for et domæne. Jeg havde tænkt at bruge mit efternavn men det er desværre optaget. er der en der har et godt forslag? meget gerne .dk

På forhånd takker
Gode hilsner
Avatar billede fun22 Nybegynder
09. juni 2010 - 18:38 #1
Evt. pfcoach.dk.. evt. både med og uden bindestreg..

Ps.
Hvis du mangler en hjemmeside der er nem at redigere til billige penge, så kan jeg hjælpe dig :)

Fortsat god aften..
Avatar billede Peter_Friedberg Nybegynder
02. februar 2012 - 09:17 #2
Beklager at jeg ikke fik svaret på dette for lang tid siden.
Af div. grunde.

Gode hilsner,
Peter Friedberg
www.peterfriedberg.dk
Avatar billede Peter_Friedberg Nybegynder
02. februar 2012 - 09:20 #3
tak
lukker