Avatar billede sf Nybegynder
13. juni 2010 - 00:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CodeBehind

<%@ Page Title="" Language="C#" MasterPageFile="~/clubadmin2/Main.Master" AutoEventWireup="true"
    CodeBehind="AddNew2.aspx.cs" Inherits="test.clubadmin.AddNew" EnableTheming="false" Theme="" %>

har dette i toppen af min aspx fil men lige meget hvad jeg gør ser det ikke ud som om den bruger den kode der ligger i AddNew2

jeg har lavet en copi af min af de orginale filer fra clubadmin til clubadmin2 kan dette give problemer men namespaces osv?
Avatar billede sf Nybegynder
13. juni 2010 - 03:24 #1
kan det være at det er fordi det er dat op som web application at lige meget hvad jeg ændre i CodeBehind filerne sker der ikke noget? skal siges at lige nu retter jeg bare i filerne og bruger ikke visual studio
Avatar billede kdasummer Nybegynder
06. juli 2010 - 20:28 #2
Det kan være fordi dll'erne ikke ligger i bin-mappen men i en eller anden debug-mappe (evt. under bin-mappen). Hvis du skifter CodeBehind til CodeFile og det virker, så er det højst sandsynligt derfor.
Avatar billede sf Nybegynder
03. november 2012 - 01:52 #3
lukker