Avatar billede nordclc Nybegynder
06. juli 2010 - 17:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kopiering af tråløst netværk fra en PC til en anden

Hej Eksperter,

jeg sidder hos min svigerinde ogde har en bærbar PC (win XP) som er på internettet og nu har datteren fået en Acer Netbook (Windows 7 starter) som også skal på internettet. Jeg kan godt finde det tråløse netværk men min svigerinde kan desværre ikke huske koden/sikkerhedsnøgle (hurra for "gem kodeord"!). Kan jeg på nogen måde kopiere opsætningen fra Win XP pc'en til Windows 7 starter?

Mvh
Claus
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2010 - 18:00 #1
Nej
Avatar billede hjolsen Ekspert
06. juli 2010 - 21:12 #2
Avatar billede a62681 Nybegynder
06. juli 2010 - 23:13 #3
Du kan installere et lille program på XP'en der hedder Snadboy's Revelation. Det har et lille forstørrelsglas så man kan aflæse i klar tekst hvad der står bag stjernene i felter med passwords osv...
Her er link http://www.softpedia.com/get/Security/Password-Managers-Generators/SnadBoy-s-Revelation.shtml
Avatar billede nordclc Nybegynder
18. august 2010 - 13:21 #4
a62681 smid lige et svar, så kan I dele point'ne

Mvh
Claus
Avatar billede a62681 Nybegynder
21. august 2010 - 23:11 #5
Du kan installere et lille program på XP'en der hedder Snadboy's Revelation. Det har et lille forstørrelsglas så man kan aflæse i klar tekst hvad der står bag stjernene i felter med passwords osv...

Jeg vil lige sige at det er en nødløsning at bruge det program. Jeg ville slette det fra pc'en igen så snart problemet er løst.
Avatar billede nordclc Nybegynder
02. september 2010 - 08:16 #6
Tak for hjælpen til jer begge.

Mvh
Nordclc