Avatar billede mork26 Nybegynder
11. juli 2010 - 11:27 Der er 3 kommentarer

Problem med Java spil (herunder Facebook, komogvind.dk spilene)

hejsa alle

min forlovede sidder og spiller en masse små mini games på nettet, og det problem hun har fået her på det sidste er at hendes skærm bliver zoomet lidt ind så hun mangler 3-5 cm af skærmen hele vejen rundt..

nogle som kender en løsning til det problem
Avatar billede The_Buzz Novice
11. juli 2010 - 11:44 #1
Tror ikke det er java spil så meget som Flash spil

Prøv at højre klikke spillet og vælg "Show All" - tror den bare er blevet Zoomet ind
Avatar billede mork26 Nybegynder
11. juli 2010 - 14:49 #2
hun kan ikke højre klikke.. der kommer ivertfald ikke noget menu frem når hun højre klikker
Avatar billede mork26 Nybegynder
11. juli 2010 - 14:56 #3
takker for svarerne men fandt selv ud af problemet.. hun havde tilsyneladene fået zoomet in på 85 % på den zoom knap nederest til højere i IE også havede den også zoomet ind på hendes flash spil..