Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
26. juli 2010 - 00:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemmes chat på facebook

Kan man genfinde ens chat på facebook?
Kan man sætte FB til at gemme chat fremover? Ligesom f.eks. man kan i MSN?
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
28. juli 2010 - 22:13 #1
var det for svært et spørgsmål?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. juli 2010 - 22:52 #2
ja helt vildt svær, og ligegyldig, derfor er der nok ingen svar
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 10:24 #3
Ligegyldigt - ikke for mig da, så ville jeg nok ikke spørge.
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 10:29 #4
Lukker, da mit spørgsmål åbenbart er ligegyldigt for andre og jeg derfor ikke kan få svar
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 10:32 #5
PS. jonah.nex:

Det hedder "helt vildt sværT" - det hedder ET spørgsmål, derfor et T bagpå "svær".

Det samme med "ligegyldigT", der skal også T på.

Nye sætninger starter også med stort bogstav, og slutter som regel med et punktum..

Se, sådan kan vi alle hjælpe hinanden :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
29. juli 2010 - 13:16 #6
jeg bruger ikke tid på store eller små bogstaver komma eller punktum
det ligger helt fast

det hedder ikke et spørgsmål hvis der er to eller tre
det ligger også fast

facebook logger alt så du kan være helt sikker på at det er gemt et eller andet sted
og alt hvad du ligger der op har du ikke længere ret til
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 14:53 #7
ok, hvis der er 2 eller flere hedder det sværE og ligegyldigE :-)

Håber du fanger poienten - jeg er ligeglad med at du staver forkert - jeg synes bare dit første svar var både tåbeligt og arrogant, og trængte til at provokere lidt....

Og jeg har jo stadig ikke fået svar på et eneste af mine spørgsmål, som du jo finder så simple, men åbenbart desværre ikke selv kan besvare :-)