Avatar billede cautoo Nybegynder
31. juli 2010 - 16:49 Der er 1 løsning

Windows 7 VPN med internet

Hej eksperter

Jeg befinder mig på et lokalnetværk, via hard wire forbindelse, og kan gå på nettet ved at oprette forbindelse via et program der hører til netværket.

Samme netværk har også trådløst internet. Dette vil jeg gerne bruge til min android telefon, så denne kan komme på nettet. Men jeg har desværre ikke et program der kan skabe netadgang på min android, som programmet på min computer.

Jeg har derfor prøvet at lave en VPN via min windows 7, og forbinde dertil fra min android via min hard wire adgang.
Dette går fint, men når jeg gør dette, siger windows at RAS (Dial In) Interface forbindelse ikke har adgang til internettet.

Kan det lade sig gøre at give denne forbindelse adgang til interntettet via samme hard wire adgang som VPN forbindelsen er oprettet igennem?

Jeg har prøvet at dele netværk mellem VPN server forbindelsen og LAN hard wire forbindelsen, men det er ikke muligt at vælge VPN server forbindelsen under Deling.

Giver dette mening? evt. lige spørg..

Groft sagt. Jeg har to enheder på samme netværk, den ene ved trådløs forbindelse og den anden via en hard wire LAN forbindelse. Jeg vil nu gerne have den trådløse enhed til at udnytte internet forbindelsen fra den anden enhed, via VPN.
Avatar billede cautoo Nybegynder
22. oktober 2010 - 22:31 #1
Lukker..