Avatar billede lhchjo Nybegynder
21. august 2010 - 14:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DI-524UP

Hej
Har koblet min router til modem og pc, der er lys og alt ser fint ud men jeg kan ikke komme på med min bærbar.??
Min stationærer kan så ikke længere sende mails?? Hvorfor og hvad gør jeg?
Lone
Avatar billede knuf Nybegynder
21. august 2010 - 21:13 #1
Hvad er dit operativ system?
Forsøger du at køre trådløs eller med kabel fra din bærbare?

Har du konfigureret din router?
Her er et link til konfigurering.
Avatar billede lhchjo Nybegynder
22. august 2010 - 10:26 #2
Hej
Det er windows XP, det er trådløs fra bærbar

Nej jeg har ikke konfigureret min router hvad vil det sige og hvordan?
Den har ellers fungeret.........

Hvorfor fungerer min stationære ikke når router til kobles? Der er lys som der skal være i routeren.
Helst ikk for indviklet svar jeg er ikke særlig god
Avatar billede knuf Nybegynder
22. august 2010 - 11:37 #3
Allerførst: Du skal ikke skrive indlæg under "Svar" men under "Kommentarer".

Du skal lige sikre dig, at dig XP har mindst servicepack 2.
Det ser du i Start/Kontrolpanel/Ydelse og vedligehold/System-
Oplysning om Servicepack ser du i fanebladet "Generelt"

Hvis den ikke har servicepack 2, er den ikke god til netværk.

Konfigurering er opsætning/indstilling af routerens egenskaber, som skal være på plads for at den fungerer.

UPS jeg glemte at sende link med i aftes

http://www.dlink.dk/cs/Satellite?c=TechSupport_C&childpagename=DLinkEurope-DK%2FDLTechProduct&cid=1197319374422&p=1197318959018&packedargs=locale%3D1195806935729&pagename=DLinkEurope-DK%2FDLWrapper

http://support.dlink.com/emulators/di524_revc/h_wizard.html
Avatar billede knuf Nybegynder
22. august 2010 - 16:58 #4
Hvem er din internetudbyder?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
23. august 2010 - 21:45 #5
Jeg har service pack 2
Jeg ved stadig ikke hvordan man konfigurer hellere ikke selvom du har med sendt link.
Dansk - Kabel tv er internetudbyder
Avatar billede lhchjo Nybegynder
23. august 2010 - 21:48 #6
Service pack 3 mener jeg
Avatar billede knuf Nybegynder
24. august 2010 - 14:44 #7
Tja, det er ikke nemt at hjælpe så, da jeg ikke kan beskrive konfigureringen her.
Har du ikke en manual eller CD fra DLINK, som kan hjælpe dig?

Har du prøvet af sætte netværkskabel i mellem din bærbare og routeren? Så skulle du nemlig kunne køre på nettet uden problemer (ved godt det ikke hjælper dig med trådløst!)

I dette link står, at du kan få telefonisk hjælp fra DLINK
http://www.dlink.dk/cs/Satellite?c=Page&childpagename=DLinkEurope-DK%2FDLContact&cid=1197351644787&p=1197351644787&packedargs=locale%3D1195806935729&pagename=DLinkEurope-DK%2FDLWrapper

Håber det lykkes!
01. november 2010 - 17:38 #8
(Hvad endte denne tråd med ?)
21. juli 2011 - 19:49 #9
(Hvad endte denne tråd med ?) [2]