Avatar billede besida Nybegynder
22. august 2010 - 16:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mest fortrukne online-faktura program

Hej

Jeg søger en person, som i samrbejde med mig, har mod på at udvikle Danmarks mest "fortrukne" online-faktura program.

Efter at have gennemsøgt nettet for mulige faktura-sider, mener jeg at det er muligt, at indlede konkurrence med de nuværende service's og sider, og tilbyde "det nemmeste" faktura-program til dags-dato online.

Min egen baggrund er desværre ikke ad programmørstien, men derimod fra revisionsbranchen, hvor jeg til dagligt beskæftiger mig med stort set alt indenfor økonomistyring til revisions- og skatteopgaver.
Jeg er bla. superbruger i C5, E-conomic og Mamut.
Foruden økonomistyringsprogrammer, så er jeg endvidere også superbruger i Excel, og kan programmere i VBA.

For at specificere mig yderligere, søger jeg derfor en som kan og vil programmere programmet samt medvirke til driften af det eventuelle firma.

Da der sikkert er meget arbejde i det ovenstående, kan samarbejdet selvfølgelig være afhængig af mange faktorer, som måske skal aftales. Jeg er yderst åben for ideer.

Skulle nogen være interesseret i at vide mere om ovenstående ide, samt mulighederne, sender jeg gerne yderligere materiale pr. mail.

Håber på at høre fra jer.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2010 - 15:24 #1
Har du en mail adresse det er nok lidt bedre/nemmere end at skrive en lang smører her vil jeg mene.
Elelrs så fang mig på osj@device.dk så kan vi lige skrives ved.
Avatar billede fun22 Nybegynder
21. november 2010 - 11:50 #2
Hvis du stadig søger en kan du fange mig på jtp@tpsolution.dk

Jeg har udviklet en del år i .Net..
Avatar billede besida Nybegynder
13. april 2012 - 14:04 #3
lukkes