Avatar billede infam Nybegynder
29. september 2010 - 23:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hotmail

Hey, nogen der ved hvorfor det reset password link jeg får fra Windows Live Mail ikke fungerer? Jeg modtager et link på min alternative email og så forsøger jeg at resette, efter jeg har resat og forsøger at logge ind får jeg en fejl der siger at min konto er spærret :(

Får intet svar fra Microsoft når jeg kontakter dem..
Avatar billede vejmand Juniormester
30. september 2010 - 00:07 #1
http://www.eksperten.dk/spm/919829

Ved ikke om det hjælper dig......
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
30. september 2010 - 08:24 #2
Har selv haft samme problem, og microsoft er sku ikke altid de hurtigeste(; nå. men "løsning" på dit problem er en fejl i hotmail, du skal simpelthen bare logge ind på din mail. så kommer den og siger din mail er spærret, derefter trykker du tilbage og trykker tilmeld live id, og så burde du være inde på din mail igen (:
virkede for mig (:

Take care out there.
Internet is a good way to find information, but also a good way to get acces to your pc