Avatar billede newdata Nybegynder
07. oktober 2010 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

check op mod Active Directory

er der nogen der kan hjælpe mig eller pege på et eksempel på følgende

jeg har lavet et simpelt webbaseret udlånssystem (vs 2008 c#)  nu har jeg fået den ide at lade folk bruge deres

normale login/password til systemet , men det kræver jo at jeg kan checke det op imod hvad der står

i active directory. og det er det jeg ikke kender noget til (endnu).
Avatar billede janus_007 Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:25 #1
Hvis det er webbaseret så lav Windows Authentication på din login :)
Avatar billede cocococo Praktikant
12. oktober 2010 - 13:03 #2
Avatar billede newdata Nybegynder
21. oktober 2010 - 14:11 #3
ja det var noget i den retning tak cocococo
Avatar billede newdata Nybegynder
22. november 2010 - 09:27 #4
luk