Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. oktober 2010 - 09:16 Der er 4 kommentarer

Live Chat modul til e-handel

Hej Eksperter!

Jeg er i gang med at udvikle et såkaldt Live Chat support modul til direkte integrering og implementering i eksisterende webshop eller anden webløsning.

Systemet er nu kommet så langt at jeg mangler interesserede testere, der kan være med til at finde fejl og mangler og komme med inputs til forbedringer.
Testere vil selvfølgelig blive belønnet med gratis abonnement i en periode.

Der kan læses mere om systemet på www.helpbox.dk hvor det ligeledes er muligt at oprette sig.

Er du interesseret i at teste systemet, kontakt da anders(snabela)alvision.dk

På forhånd tak
Avatar billede aka2 Nybegynder
31. januar 2011 - 09:15 #1
(gratis abonnement i en periode)
hvor længe ? ;)
Avatar billede Uniku Nybegynder
09. maj 2011 - 08:34 #2
Hej Anders

Vi er i gang med at få oprettet en webshop, og er netop i markedet efter et system til livechat. Dog er vi endnu ikke klar til at teste...

Men siden Jeres livechat koster 249 dkk om måneden, hvilke ekstra features er der hos Jer, i forhold til f.eks. Livezilla, der er gratis?

Vh.
Thomas
www.uniku.dk
Avatar billede aka2 Nybegynder
04. august 2011 - 14:28 #3
har fundet en gratis ;)
Avatar billede firmalive Nybegynder
16. juni 2014 - 10:23 #4
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin