Avatar billede schristensen Praktikant
31. oktober 2010 - 10:08 Der er 2 kommentarer

Bedste produkt til Voip samt wifi?

Hej

Jeg står overfor at skulle udskifte min gamle router (Linksys), og i den forbindelse kunne jeg tænke mig at sløjfe min voip adapter (GrandStream 486). Jeg leder derfor efter et produkt som opfylder så man som muligt at følgende ønsker:

- Voip adapter (det er nok med en RJ11 udgang)
- Wifi (gerne op til 300mbit/s)
- Gigabit switch (gerne mindst 4 porte)

Der er ikke nok krav om at det skal være en router - jeg kan fint klare mig med et access point.

Håber i kan byde ind med noget erfaring.
06. november 2010 - 22:20 #1
Hej

Jeg er rigtig glad for mit Gigaset, hvor du kan have optil 2 IPtelefon samtaler samtidig, og optil 4 hådsæt tilsluttet, et start sæt med trådløs telefon koster omkring 600 kr. Den kan have flere sip kontoer og kan ringe direkte til andre med gigaset gratis. Desuden kan det slå op på de gulesider automatisk når der er indkommeden opkald.

Gigabit switch, her anbefaler jeg en HP V1810-8G Switch, den er lidt dyr, men rigtig fed. 800 kr.

Jeg har ikke de store erfaringer med Wifi bruger selv kabel til alle mine computere.

Med venlig hilsen
Martin Lohse.
Avatar billede schristensen Praktikant
07. november 2010 - 20:24 #2
Hej

Jeg er meget interesseret i en alt-i-en løsning så jeg kan få ryddet op i det kabel rod jeg har i teknik skabet.

Har kig på følgende:

http://www.fritzbox.eu/en/products/FRITZBox_Fon_WLAN_7390/index.php

/Søren