Avatar billede Mikker Praktikant
04. november 2010 - 22:02 Der er 1 løsning

Facebook - Kan ikke oprette gruppe

Hej Eksperter

Jeg har tidligere oprettet en gruppe på Facebook, hvor medlemmerne kunne skrive på gruppens væg, oprette billede-albums osv. Men denne type gruppe kan jeg ikke oprette længere. Når jeg opretter en gruppe nu bliver det en meget simpel venne-gruppe (Uden væg, faner, billede-albums m.v.).

/Michael
Avatar billede Mikker Praktikant
20. november 2010 - 11:05 #1
Jeg har fundet ud af at det ikke længere er muligt at oprette disse grupper, da de er blevet erstattet af den nye type - desværre.