Avatar billede bertel21 Nybegynder
16. november 2010 - 10:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WEBSHOP

Hejsa.

jeg skal bruge en webshop på en hjemmeside. Jeg skal kun sælge 2 produkter og man skal kunne betale med visa dankort på sitet.

Jeg har søge nettet tyndt og både været i gang med at prøve at lave det via wordpress og andre gratis webshop muligheder.

Mit problem består i at alle de webshops jeg finder er så avancerede at der er flere hundrede php filer osv. som jeg simpelthen ikke kan finde rundt i.

Det er ikke muligt bare, at få lavet et link der hedder produkter og når man trykker på det link skal der være mine 2 produkter jeg har til salg samt en knap under til at lægge i en kurv. Så skal der være et link mere der hedder Kurv som gør du kommer ind på siden hvor du kan trykke betaling, ændre antal og fjerne igen hvis der er fejl.

Nogen som kan give mig et forslag til hvordan jeg griber det her an uden jeg ender i et fil helvede?

Jeg kan på nuværende tidspunkt lave hjemmesider i HTML/CSS og bruge jquery nogenlunde.

Håber der er nogen derude som kan give en hjælpende hånd.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2010 - 10:59 #1
Jeg kan godt hjælpe dig med sagen til en billig penge, det eneste du skal huske er at du skal have en PBS indløsnignsaftale og en betalingsgateway. Til betalingsgateway plejer jeg at anvende quickpay, det koster 99 kroner om mdr.

Men hvis du kan sende en mail til mig med dit telefonnummer, kan jeg jo lige ring til dig og snakke om mulighederne.

mvh
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede bertel21 Nybegynder
17. november 2010 - 20:08 #2
Tak for det, jeg er dog i gang med at bygge min egen, hvis det går i vasken kan du regne med jeg ringer! Sitet skal helst op i løbet af de næste par uger nemlig!