21. december 2010 - 13:05 Der er 1 kommentar

Spærre hjemmeside efter givet tidsinterval

Hej.

Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan finde et program/application/whatever som kan gøre, at man efter - lad os sige 30 minutter - ikke længere kan gå ind på hjemmesiden?

Jeg vil gerne, at hjemmesiden ikke er blokeret 100% (altså at man total fornægtes adgang til siden), men at der fx kun er adgang til hjemmesiden 30 minutter i døgnet..
Avatar billede ecentralen Nybegynder
21. december 2010 - 13:33 #1
Hvis du har skrevet hjemmesiden i asp.net eller php eller et lignende programmeringssprog, så kan du få hjemmesiden til at skifte 'adfærd' efter efter en bestemt tid ved at betragte ip-nummeret eller anvende cookies. Du skal nok lagre ip-nummeret og tidsoplysningerne i en passende database.

mvh E
http://www.ecentralen.dk/kontakt.html