Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2011 - 12:11 Der er 2 kommentarer

D-Link dir-615

Hej

Er på antenneforeningen DSA-Net.dk, kan ikke komme på internettet
trådløst?, Modemet er et Web-star DPC2100 cabel modem.
Routeren er et D-link Dir-615.
Når det medflg. program bliver kørt,stopper det ved, hvilken forbindelse jeg har, antenneforn. siger det skal stå til dynamisk, har prøver både med & unden MAC adr.(den fra modemet)
Når jeg logger på trådløst til d-linket, kommer beskeden henter netværks ardesser, men der kommer ikke igennem.
Hvis jeg kabler til web-star, køre det fint nok.
Antenne
Avatar billede xodeus Novice
05. januar 2011 - 12:45 #1
Når du skal forbinde til det der DSA-net fra din computer, skal du da igennem en form for aktivering, ring op eller en anden procedure, som aktiverer forbindelsen?
Det ser nemlig ud til at din Router ikke modtager en gyldig IP fra kabelmodemmet.
Jeg vil anbefale at du resesser din router, og sætter den op med den medfølgende CD og kabel....
Avatar billede bartolomos Nybegynder
05. januar 2011 - 20:06 #2
Har du løst problemet???