Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
16. januar 2011 - 21:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg kan ikke uploade og downloade med mineFTP programmer...!

Jeg har seirøse problemer og fatter ikke hvad der er galt. Jeg ahr en Macbook Pro og har tidligere aldrig haft problemer med ftp. Men spontant kan jeg hverken downloade eller uploade filer. Jeg kan fint koble på en server og kan se mapper og oprette nye mapper. Men når jeg forsøger at uploade går den i stå, så den uploader filen, men kun 0-64 kb af den. Så går det i stå. Og jeg kan ikke slette filen igen.

Jeg har little Snitch og Sophos antivirus installeret, men har prøvet at slå begge fra (er dog lidt i tvivl om hvorvidt Sophos alligevel arbejder i baggrunden...)

Det gælder flere forskellige ftp servere/webservere

Fejlen der kommer er:

550 Permission denied
NOOP
200 OK
SITE CHMOD 644 /roedding/designbog_tryk3.pdf
504 Command not implemented for that parameter
QUIT
221 Goodbye

og

226 Transfer OK
NOOP
200 OK
TYPE I
200 Type set to I
SIZE /roeddinghoejskole/designbog_tryk3.pdf
213 0
PASV
227 Entering Passive Mode (89,184,150,204,59,101)
STOR /roeddinghoejskole/designbog_tryk3.pdf
550 Permission denied
NOOP
200 OK
SITE CHMOD 644 /roeddinghoejskole/designbog_tryk3.pdf
504 Command not implemented for that parameter
QUIT
221 Goodbye
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
16. januar 2011 - 21:14 #1
Jeg glemte at skrive at jeg har prøvet med både Transmit, Cyberduck og crossFTP...
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
15. februar 2011 - 07:48 #2
det lå i routeren