Avatar billede hornbech Praktikant
26. februar 2011 - 23:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Router skal jeg vælge

Jeg skal bruge en ny router da jeg ikke kan få min nuværende router til at forwarde port 5000 til min NAS synology diskstation 211J
Ved ikke hvorfor den ikke lige netop vil forwarde denne port, Men det nu desværre lig den port der skal bruge for at tilgå min NAS udefra

Jeg har fiber net (30/30) hos Waoo
og den skal kunne lave multi forward (Port Range) og hvertfald kunne forwarde port 5000
Og den skal kunne bruges sammen med min Synology DS211J
Avatar billede Red0z Nybegynder
26. februar 2011 - 23:39 #1
Hvilken router er din nuværende? Og kan dit modem eller din isp være det led der blokere porten?
Avatar billede bedt Nybegynder
27. februar 2011 - 02:29 #2
Kan du ikke bare ændre din synology's opsætning, til at lytte på en anden port ?
Avatar billede bedt Nybegynder
27. februar 2011 - 02:36 #3
Prøv noget lignende dette:

I httpd.conf-sys in /usr/syno/apache/conf

Skan efter 5000 og ændrer det til den port du vil bruge.

Der skal komme 2 resultater
:
Listen 5000 (Linie 40)
ServerName *:5000 (På linie 95)

Genstart efterfølgende apache tjenesten: /usr/syno/etc.defaults/rc.d/S97apache-sys.sh restart
Avatar billede wappa Nybegynder
27. februar 2011 - 03:14 #4
Har lige købt en D-link 615 spiller maks, den er jeg meget tilfreds med.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=398672
Avatar billede hornbech Praktikant
27. februar 2011 - 10:43 #5
Det kan godt være at du har den løsning "bedt"

Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg laver dit trick
Avatar billede hornbech Praktikant
27. februar 2011 - 10:45 #6
Min nuværende router er en zyxel NBG-419N
Avatar billede Red0z Nybegynder
27. februar 2011 - 14:13 #7
Og er du sikker på der ikke er noget blokeret fra dit modem eller din isp?
Går ud fra det ervfra internettet man ikke kan forbinde til den.
Avatar billede hornbech Praktikant
27. februar 2011 - 21:18 #8
Jeg har fået forbindelse til den nu, jeg bruger bare https, og der vil den bruge port 5001 og den kan jeg godt forwarde til hmmmm
Avatar billede hornbech Praktikant
06. maj 2011 - 17:48 #9
"bedt" du har den den tætteste løsning. jeg har kunne ændre min opsætning i min nas
så send et svar
Avatar billede bedt Nybegynder
07. maj 2011 - 00:02 #10
Helt iorden. :)