Avatar billede qwas999 Nybegynder
27. februar 2011 - 21:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pctools Firewall

Hej eksperter.

Jeg har fornydeligt brugt Online Armor free, men den har alt for mange pop-ups det gælder selvom man vælger remember og trust.

Så jeg har istedet downloaded og installeret pctools Firewall, da den næsten ingen popups kommer frem med.
Men den blokkere min internet browsers. Jeg kan sagtens opdatere min avast og downloade addons fra curseclient(addons til WoW), men jeg kan ikke gå ind på nogle hjemmesider i min browsers.
Jeg bruger Windows 7 64bit.

Hvis der ingen svar findes, kender i så en alternativ til pctools firewall der er lige så god få pop-up vinduer man skal tage hensyn til.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. februar 2011 - 21:54 #1
Hvis du har Windows 7, og har installeret Servicepack 1, så kører PC Tools dårligt med den. Jeg gætter dog på at de får fixet problemet relativt hurtigt.

Du kan godt få Online Armor til at blive mere stille, ved at køre "Safety Check Wizard", og vælge "Trust everything on this computer". En advarsel i ny og næ må man nok acceptere, af hensyn til sikkerheden.

Efter min mening, er der ikke andre gratis firewalls af tilstrækkelig kvalitet, og med relativt få advarsler.
Avatar billede qwas999 Nybegynder
27. februar 2011 - 22:05 #2
Håber du har ret i at det vil blive fixet :) For jeg nægter at bruge Online Armor. Jeg har også valgt trust everthing on this computer da jeg installerede Online Armor. Men fx da jeg downloade Eclipse, selvom jeg valgte remember og trust kom der mindst 30 popup vinduer frem efter. Det ikke noget jeg gider at tage stilling til hver gang jeg skal installerede et nyt program. Må vel nøjes med Windows indbygget firewall i et pr uger :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. februar 2011 - 22:18 #3
Online Armor har en "learning mode", hvis du højreklikker på ikonet ved uret. Så kan du installere dine programmer i fred.

Ellers er løsningen nok kun den du selv peger på.
Avatar billede qwas999 Nybegynder
27. februar 2011 - 23:45 #4
Vælger bare at vente til at Pctools Firewall virker igen :) tak for dine svar .)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. februar 2011 - 23:51 #5
Velbekomme
Avatar billede qwas999 Nybegynder
21. september 2011 - 23:41 #6
Virker igen!!