Avatar billede moscoew Nybegynder
04. marts 2011 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Link til template, tutorial, el. source code som NorthSide.dk

Som beskrevet i overskriften, kunne jeg godt tænke mig at arbejde lidt med opsætning af en hjemmeside, med effekter som boksene for hver kunstner på siden www.northside.dk/kunstnere

Det ville være helt fint med enten et template, tutorial eller en source code.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. marts 2011 - 16:34 #1
Jeg tror ikke du kan finde en template, der kan alt det der! Det er jo et galleri eller lightbox script med en hel masse lightbox'es, hvor hver enkelt kunstner (billede + tekst) ligger i en box.
Måske skal du ind og rode med noget ajax kodning her: http://swik.net/scriptaculous+lightbox
Avatar billede moscoew Nybegynder
07. marts 2011 - 11:02 #3
Helt sikker en kandidat, men det var netop effekten af at vinduerne (kunstnerne) blev minimerede/maximerede og gled ned i position.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
07. marts 2011 - 11:38 #4
Jeg tror du kan finde koden, hvis du ellers har tåldmodighed til at kigge efter i de mange stylesheets, der bruges på siden ;-P