Avatar billede esmark Praktikant
04. marts 2011 - 15:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

dvd fil og billedvisning

Har netop købt en Western Digital medieafspiller og den virker glimrende.
Har rippet mine dvdér med dvd shrink.
Mit problem er at jeg i menuen ikke kan tilføre et billed således at man har et billed af coveret når man vælger film. måske skal jeg bruge et andet format ? nogle der ved hvordan dette gøres, ville være lidt federe med billed fremfor kun tekst.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2011 - 15:41 #1
Er ikke sikker på dette.
Men når du ripper fra dvd shrink kan du ikke gøre det til forskellige mapper? Hvis man tænker at du opretter en mappe hver gang til hver sin film. Dette vil jo få et mappeikon som man måske kan udskifte med et scannet billede af dvd cover (eller downloadet)
Eller er det for bøvlet??
Jeg kender ikke noget til DVD Shrink desværre.
Avatar billede esmark Praktikant
04. marts 2011 - 15:47 #2
Jo downloader til forskellige mapper..
På selve pcén kan man vælge store ikoner og kan så se billed men når jeg overføre til medie harddisken vise rden ikke billed (som når man har vlagt lille ikon i sine mapper på pcen..
Avatar billede esmark Praktikant
04. marts 2011 - 16:28 #3
Altså nu viser den bare en gul mappe. ville gerne have et billed af filmen istædet :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2011 - 16:34 #4
Hvis du højreklikker på mappen og vælger egenskaber-tilpas-tilføj billede. Kan du ikke det?
Avatar billede esmark Praktikant
07. marts 2011 - 13:19 #5
jo har jeg prøvet ... også bare at ligge billed løst i mappen som på visse jukebox brogrammer men når jeg ligger det ned på medie harddisken viser den bare mappe ... ikke et problem står jo tittel osv men kunne bare være fedt hvis det var billed der blev vist..
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2011 - 16:05 #6
Så har jeg desværre ikke flere bud lige nu og her
Avatar billede esmark Praktikant
01. august 2011 - 10:05 #7
Lukker og slukker