Avatar billede kongejens Nybegynder
08. marts 2011 - 17:09 Der er 2 kommentarer

Markedet for Video on Demand

Hej alle

Jeg er ved at skrive speciale om Video on Demand som et forretningsområde. I den forbindelse har jeg dog lidt problemer med at finde statistik og tal over hvor meget de forskellige udbydere tilbyder og sælger.

Er der nogen der ligger inde med noget information relateret til VoD og/eller links vi jeg sætte stor pris på det!  Mit primære fokusområde er USA.

Håber at I kan hjælpe!

Mhv

Jens
Avatar billede Film Nybegynder
27. april 2011 - 09:59 #1
Hej Jens

har du fået input til din opgave - jeg sidder i bestyrelsen i et selskab i Danmark som godt kunne tænke sig noget analyse arbejde på dette område - til det danske marked.

Jesper
Avatar billede kongejens Nybegynder
05. maj 2011 - 14:50 #2
Hej Jesper

Jeg har fundet en del information omkring markedet og er i gang med at udarbejde en omfattende opgave. Hvis I har interesse i et samarbejde er du velkommen til at skrive en mail på jens@jensr.com

vh

Jens