Avatar billede Devtels Nybegynder
12. marts 2011 - 18:23 Der er 2 kommentarer

Mangler kreative idéer og venlige folk

Hey eksperter!
Yes. Titlen siger det meste.
Jeg er endt i en meget vigtig konkurrence, hvor jeg er blevet udvalgt til en af de 10 finalister, og jeg mangler nu utallige stemmer! Jeg har ingen idé om hvad jeg er op imod, jeg har bare på fornemmelsen at de andre deltager har styr på at få spredt deres link ud til alle.
Man kan stemme på mig/mit billede hver 24'ene time.
Jeg spørger ikke jer eksperter om I vil stemme på mig, men om I har en genial idé til hvordan man kan få spredt et link og få en masse stemmer på ingen tid. Konkurrencen slutter tirsdag den 15. marts.
Spørg endelig hvis der er det mindste jeg ikke har fået skrevet, som I er i tvivl om!
Det ville selvfølgelig være lækkert hvis I vil stemme på mig nu hvor I er her. Linket som skal spredes og deles er dette:

http://apps.facebook.com/beatportpromos/contests/86605/voteable_entries/16796948?ogn=facebook&view_entries=1

Tryk på linket og klik 'Vote Now' det er hvad det går ud på. Har I nogle geniale idéer, hvad end det må være??
Avatar billede peterkopi Nybegynder
15. marts 2011 - 13:50 #1
Tip: Du skal deltage med et rigtig godt billede ;-P
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
14. april 2011 - 14:45 #2
Jeg går udfra at du allerede har spredt det på Facebook, Twitter, Messenger, Linkedin med flere? Ellers er det bare at komme i gang. Hvis du har et nyhedsbrev eller andre online kanaler, er det også bare at pushe det ud der.

Udnyt hele dit netværk, så godt som du kan.